Статті та поради з ремонту та експлуатації двигунів, КПП, механізмів, вузлів та агрегатів

Цей розділ нашого сайту присвячений різноманітним авто-порадам. Ми будемо намагатися накопичувати поступово базу корисних порад автовласникам та надавати завжди актуальну інформацію. Також, у нас з'явилася можливість додавати коментарі! Отже, якщо у Вас є питання або зауваження - пишіть у коментарях до статей!

Причини перегрівання двигуна

Характерними ознаками перегрівання двигуна є: зменшення потуж­ності, поява дзвінких стуків, значне підвищення температури охолодної рідини.

Перегрів двигуна можна виявити за показами покажчика темпе­ратури охолодної рідини, а також за аварійним сигналізатором — при підвищенні температури охолодної рідини понад норму засвічується сигнальний індикатор. Про великий перегрів двигуна свідчить і виділен­ня чималої кількості пари з паровідвідної трубки радіатора. Причини перегріву двигуна і можливі способи їх усунення наведено нижче у таблиці:

Двигун працює з перебоями

Характерними ознаками нестійкої роботи двигуна є його «здригання», нерівномірність випускання, значне зниження потужності. Найчастіше перебої в роботі двигуна спричиняються несправностями системи запалювання і живлення, порівняно рідко — потраплянням води в циліндри двигуна і нещільним приляганням тарілок клапанів до гнізд.

Несправності системи пуску

Система пуску двигуна складається з стартера, акумуляторної батареї, вмикача запалювання і призначена для забезпечення зручного, швидкого і надійного пуску двигуна в різних температурних умовах експлуатації легкового автомобіля. В системі пуску диигуна можуть виникнути найрізномаштніші несправності. Основні з них, їх причини, а також способи усунення наведено нижче:

Несправності системи запалювання

Пуск двигуна в більшості випадків утруднюється через несправності системи запалювання, у якій є два замкнуті кола струму — низької і високої напруги (рис. 7).

Коло низької напруги має джерело струму (акумуляторну батарею 10, генератор), вмикач запалювання 5, первинну обмотку 3 котушку запалювання з резистором 4, переривник 11 з конденсатором 12; коло високої напруги — вторинну обмотку 2 котушки запалювання, розподільник, проводи високої напруги, запальні свічки.