Двигун не запускається

На сайті нашого автосервісу injector.kiev.ua ми пропонуємо Вашій увазі статті та поради з ремонту автомобіля та самостійної діагностики несправностей. В даній публікації у загальних рисах ми розкриємо питання – чому двигун не запускається.

Успішний запуск карбюраторного двигуна залежить насамперед від уміння водія здійснювати його, тобто правильно користуватися кнопкою керування повітряною заслінкою і педаллю керування дросельними заслінками карбюратора. Зазвичай пуск теплого двигуна не спричиняє будь-яких утруднень для водія. Значно складніша справа з пуском холодного двигуна, особливо взимку.

Двигун карбюраторПеред пуском холодного двигуна треба: перевірити наявність масла в картері двигуна, охолоджувальної рідини в радіаторі і палива баку, стан акумуляторної батареї; переконатися також, що автомобіль загальмований за допомогою стоянкової гальмової системи, а важіль перемикання передач є в нейтральному положенні.

Після цих перевірок прокрутити колінчастий вал двигуна на кілька обертів пусковою рукояткою, а потім витягнути кнопку керування повітряною заслінкою на себе до відказу. При цьому повітряна заслінка закривається, а дросельна частково відкривається на кут, необхідний для підтримання пускової частоти обертання колінчастого вала двигуна. Потім слід витиснути педаль зчеплення і водночас ввімкнути стартер. Це розвантажить стартер і зменшить витрату електроенергії. Такий спосіб особливо важливий у холодну пору року.

Якщо протягом 10 с роботи стартера двигун не запустився, треба зробити перерву 1-2 хв і знову повторити пуск. Якщо ж двигун не запустився і після двох-трьох спроб і не з’явились спалахи в циліндрах двигуна, треба перевірити, чи немає надмірного збагачення суміші, що найчастіше буває від багаторазових спроб запустити двигун. Характерними ознаками при цьому є: вихід білої пари з глушника, значна втрата компресії двигуна внаслідок розрідження і змивання масла зі стінок циліндрів великою кількістю бензину, що надійшов, відсутність спалахів під час прокручування колінчастого вала двигуна, осідання палива на ізоляторах запальних свічок.

Щоб усунути причини перезбагачення суміші, треба припинити спроби пуску двигуна і продути циліндри свіжим повітрям; для цього слід повністю відкрити дросельні і повітряну заслінки карбюратора і прокрутити колінчастий вал стартером або пусковою рукояткою протягом 10 с. Потім знову повторити пуск двигуна.

Якщо продування циліндрів не дає позитивних результатів, треба перевірити справність систем і механізмів двигуна в наступній послідовності:

  1. Перевірка стану акумуляторної батареї
  2. Перевірка свічок запалювання, наявності іскри
  3. Перевірити переривник-розподільник
  4. Перевірка стартера
  5. Наявність бензину у паливному баці
  6. Робота паливного насосу
  7. Перевірка карбюратора
  8. Перевірка клапанів двигуна
  9. Перевірка поршнів
  10. Перевірка голівки блока

Насамперед, рекомендується перевірити справність систем живлення і запалювання, тиск стиснення в циліндрах двигуна, стан газорозподільного механізму, пересвідчитись, що в циліндрах двигуна немає води.

При визначенні несправностей слід по можливості уникати навіть часткового розбирання приладів, систем двигуна і механізмів. Розбирати прилади і вузли необхідно тільки в тих випадках, коли без цього неможливо усунути несправність. Усі виявлені несправності треба усувати своєчасно, тобто зразу після їх виявлення.

Сподіваємося, ця інформація допоможе Вам розібратися з тим, чому не запускається двигун.

Додати коментар


Захисний код
Оновити