Що краще – чистка або заміна паливного інжектора?

Функціонування паливного інжектора

Форсунки складаються з крапчастого гольчатого клапана, робота якого контролюється електромагнітним соленоїдом, котрий вмикається і вимикається за допомогою електромагнітного керування. Впорскування палива відбувається лише в момент ввімкнення і вимірюється розміром відкритої ділянки та тривалістю часу ввімкнення, а також тиском у паливній системі.

Обслуговування паливного інжектора

порівняння роботи інжекторів

В першу чергу, спробуйте виконати очищення інжектора. Якщо Вам не вдалося це зробити, або Ві не знаєте як робити очищення інжектора - зверніться до спеціаліста по ремонту інжекторів, або замініть їх. З причин особливостей власної конструкції паливні інжектори як правило "зклеюються" післятого, як автомобіль подолає від 25000 до 50000 км. Розпилення палива з інжектора повинно відбуватися через дрібний отвір у розряд сопла. Це необхідно для створення конусоподібного розпилення, яке перетворює рідке паливо у дрібнодисперсну однорідну суміш мікрочасток палива та повітря.

Багато сучасних інжекторів, у порівнянні зі своїми попередниками, мають більш стійку до забруднення конструкцію, тим не менше, всі вони уразливі у тій чи іншій мірі.

Кожного разу, коли паливний інжектор перетворює паливо у аерозоль, невелика його кількість залишається у соплі. Після випаровування цього залишку аерозоля, щоразу на стінках сопла утворюються досить стійкі відкладення, котрі звужують просвіт сопла. Швидкість утворення відкладень залежить від якості спалюваного бензину та від кількості теплових циклів двигуна по відношенню до пройденої відстані. Від коротких по відстані і часу переїздів, відкладення на соплі інжектора утворюються набагато швидше, ніж від тривалих переїздів на великі відстані.

По мірі накопичення відкладень у форсунках, обмежується розпилюючий простір, що призводить до порушення нормального конусоподібного розпилення. З часом, розпилення може набувати форми "ніжок" або "штанів", або й зовсім перетворитися на безперервний потік нерозпиленого палива у вигляді струменя.

Рідке паливо не згорає так ефективно, як розпилене у вигляді аерозоля, тому паливо дає досить низький рівень ККД. Відкладення у отворі форсунки також обмежують загальну кількість палива, яке потрапляє у форсунку, що ще більше спричинює падіння рівня ККД (коефіцієнт корисної дії). Це може призвести до ряду дорожніх проблем, таких як важкий запуск двигуна, поштовхи та коливання під час руху, перевитрата палива, втрата потужності двигуна, збільшення кількості викидів у зовнішнє середовище, тощо.

Щоб запобігти подібні наслідки, є кілька варіантів запобігання вищеперерахованих проблем. Із підручних засобів можна використовувати паливні присадки для очищення форсунок, або придбати банку розчинника, спеціально призначеного для очищення інжекторів. Слід враховувати, що паливні присадки допомагають підтримувати форсунки у чистоті, але вони не очищують забруднені інжектори. Тому якщо інжектори вже забруднені, попередньо потрібно провести очищення та ремонт інжектора.

В результаті якісного ремонту та очищення інжектора, досить помітно підвищується продуктивність двигуна.

Тим не менше, очищення інжектора не завжди може бути результативним. При сильних пошкодженнях відкладеннями доводиться знімати форсунки для виявлення форсунок з дефектним розпиленням.

Очищення інжектора поза автомобілем являє собою цілий комплекс робіт по ремонту інжектора. Але результат вартий потраченого часу та зусиль! Інжекторі, котрі не реагують на очищення, можуть бути відновлені до стану нових.

Ми маємо сучасне обладнання для ремонту інжекторів, яке дозволяє робити ретельне очищення та відновлення структури інжектора. Механік, який проводить очищення, спостерігає форму і характер потока палива із інжектора, слідкує за тим, щоб інжектори двигуна мали однакові якості і показники впорскування повітряно-паливної суміші.

Якісний ремонт інжектора - це стабільна робота всіх інжекторів двигуна, дозволяє максимально підвищити його продуктивність. Замовити ремонт інжектора можна у нашій майстерні, надіславши звернення через "Контакти" або подзвонивши за телефоном +38 (063) 140 36 30

Додати коментар


Захисний код
Оновити